04 January 2016

Klinik gigi 1 Malaysia

Alhamdulillah akhirnya gigi bongsu aku yg sakit ni dicabut jgk. Dah nk hampir setahun gigi ni sakit dan harini ini tercapai jgk cita2 aku nk cabut gg ni.

Klinik 1 malaysia kt UTC dalam Galeria JB ni jd pilihan. Agak puas hati bayar Rm1. Dokter tu bius kt gusi gg yg atas dan kat lelangit. Lepas tu die suh tu tggu luar dalam 5 minit tggu bius tu rase.

Lepas die panggil. Ape lg di kerjakan mulut aku ni. Uii nasib baik tak rasa sakit. Tp ade jgk rase mase die tarik gg tu. Darah byk kluar . Then die kate siap. Kumuh2 dan letak kapas. Aku pon bla. Huhuhu bius dah hilang tp rase kesan enjit tu plak yg rase. Alhamdulillah rase sakit gg tu tak sakit lagi dah. Terima kasih klinik 1 mesia jb. Tak ramai org dan puas hati sgt. !! 😁

No comments:

Post a Comment

Cara mengatasi hidung tersumbat pada bayi (cara saya)

Assalamualaikum. Rasanya dah lama tak pos kat blog ni. Alhamdulillah sihat. Since dah jadi mak2 orang ni kan. Semua benda kena belajar darip...